Vásárlói tájékoztató

1. Regisztráció, vásárlói fiók törlése

A webáruházban történő vásárlásnak nem feltétele a regisztráció. Regisztráció nélkül is tudsz megrendelést leadni. Amennyiben regisztrálni szeretnél, akkor azt a „Vásárlói fiók” > „Regisztráció” menüpontra kattintást követően, illetve a vásárlási folyamat során megjelenő regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével teheted meg.

A regisztrációs felületen az alábbi adatokat kötelező megadnod.

  • Felhasználónév
  • Email cím
  • Jelszó

Ha minden kötelező adatot megadtál, akkor a „Regisztráció” gombra kattintva véglegesítheted a regisztrációdat. A sikeres regisztrációról a webáruház felületén keresztül, illetve emailben is értesítünk.

Vásárlói fiókod törlését bármikor kérheted az info@racedots.hu email címre küldött üzenetben. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a fiókod törléséről. Felhasználói adataid a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatokat és dokumentumokat. Az fiók törlése után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

2. A megrendelés folyamata

A webáruház termékeit elsősorban online, a webáruház oldalain keresztül rendelheted meg. Sikertlelen online rendelésleadás esetén azonban megrendelési szándékodat emailben vagy telefonon is jelezheted.

A kiválasztott termékeket a termékkártyán, illetve a termékismertető oldalon látható „Kosárba teszem” feliratú gombra kattintva helyezheted a kosárba. Ekkor a Kosár oldalra kerülsz, ahol ellenőrizheted bevásárlókosarad tartalmát, módosíthatod az egyes tételek mennyiségét, vagy törölhetsz egy adott tételt a kosárból. A termékek mennyiségét az érték átírásával, vagy a beviteli mezőben látható fel-le nyilak segítségével módosíthatod. A módosított mennyiség a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával lesz végleges. Terméket a megnevezés melletti „X” gomb megnyomásával törölhetsz a kosárból. A kosár tartalmát bármikor megtekintheted és szerkesztheted a webáruház fejlécében található Kosár ikonra kattintva.

Amennyiben kosaradba raktad a terméket, és további termékeket szeretnél még vásárolni, a „Vásárlás folytatása” gomb megnyomásával folytathatod a böngészést. Ha nem szeretnél további termékeket vásárolni, egy utolsó ellenőrzést követően a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával léphetsz a fizetési oldalra.

Ha a nem vagy belépve a felhasználói fiókodba, a Pénztár oldalon kiválaszthatod, hogy regisztrációval vagy regisztráció nélkül kívánod folytatni a vásárlási folyamatot.

Ezután meg kell adnod a számlázási címedet, a szállítási címedet (amennyiben ez különbözik a számlázási címtől), a szállítási módot, valamint a fizetési módot. A „Megjegyzés” mező kitöltésével jelezheted nekünk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságodat.

A megrendelés elküldése előtt köteles vagy

Ha minden adatot rendben találsz, akkor a lap alján található „Megrendelés elküldése”, ill. “Fizetés Barionnal” gombra kattintva tudod megrendelését elküldeni. A megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és emailben is értesítünk. Megrendelésed azonosítóját a visszaigazoló emailben találhatod meg.

A megrendelés feladása fizetési kötelezettséget jelent. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A megrendelésedről elektronikus számlát kapsz, amelyet emailben küldünk el.

3. Szállítási módok

20.000 forintot meghaladó értékű vásárlás esetén a kiszállítás bármelyik szállítási módot választva ingyenes.

3.1. Házhozszállítás MPL futárszolgálattal

Csomagod átvételének legkényelmesebb módja a futárszolgálattal történő házhozszállítás. A kézbesítést kérheted otthoni vagy akár munkahelyi címedre is. A szolgáltatás országos lefedettségű. A küldeményt kézbesítését a futár két alkalommal kísérli meg. Első sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet veled a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről. Ekkor kérheted csomagod postai szolgáltatóhelyen történő átvételét is.

Kérjük, átvétel előtt győződj meg a csomag sértetlenségéről! Amennyiben a csomag sérült, kérd jegyzőkönyv felvételét! Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelentened. A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a posta rendelkezésére kell bocsátanod. A posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigény a bejelentéstől számított 30 napon belül kerül elbírálásra.

A futárnál lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is kifizetni csomagodat, amennyiben az utánvételes fizetési módot választottad.

A házhozszállításról további információt ezen a linken találsz.

A házhozszállítás díja MPL futárszolgálattal 1.500 Ft, a várható szállítási idő 1-3 munkanap.

3.2. MPL Postán maradó szállítás

Csomagodat átveheted az országszerte 2600 helyen megtalálható postahivatalok egyikében. Így nem kell otthon várakoznod, vagy mást megkérned a csomag átvételre, továbbá küldeményed átvételét összekötheted akár más postai ügyeid intézésével is.

A pénztárnál a szállítási információk megadásánál választhatod ki a postán maradó szállítási módot, valamint azt, hogy melyik postára kéred a csomagot. A csomag érkezéséről SMS-ben és emailben értesítünk, ezt követően csomagod 5 munkanapig átvehető a kiválasztott postán.

A szolgáltatásról további információt ezen a linken találsz.

A postán maradó szállítás díja 1.200 Ft, a várható szállítási idő 1-3 munkanap.

3.3. Szállítás MOL vagy Coop PostaPontra

Csomagod kiszállítását kérheted a MOL benzinkutakon vagy a Coop üzletekben megtalálható PostaPontokra is. A legtöbb MOL PostaPont a nap 24 órájában, a Coop PostaPontok többsége pedig napi 12 órában nyitva tart, így munka előtt vagy után is átveheted a küldeményedet.

A pénztárnál a szállítási információk megadásánál választhatod ki a PostaPont szállítási módot, valamint azt, hogy melyik Pontra kéred a csomagot. A csomag érkezéséről SMS-ben és emailben értesítünk, ezt követően csomagod 5 munkanapig átvehető a kiválasztott helyen. A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethetsz.

A PostaPontokról további információt ezen a linken találsz.

A kiszállítás díja PostaPontra 1.200 Ft, a várható szállítási idő 1-3 munkanap.

3.4. Átvétel MPL csomagautomatánál

A csomagautomaták bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken találhatók meg, és a nap 24 órájában hozzáférhetők. Az átvétel egyszerű és gyors, nincs sorban állás, csak néhány gombnyomás. Az automata megoldást kínál, ha nincs lehetőséged a csomagot munkahelyre vagy otthonra rendelni.

A pénztárnál a szállítási információk megadásánál választhatod ki az MPL csomagautomata szállítási módot, valamint azt, hogy melyik automatába kéred a csomagot. A csomag érkezéséről SMS-ben és emailben értesítünk, ezt követően küldeményed 2 munkanapig átvehető. Az automata megfelelő rekeszét az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszámod megadásával nyithatod ki. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítjuk valamely közeli postára, melyről újabb SMS értesítést kapsz.

Ha csomagodat utánvéttel kéred, az automata bankkártya terminálján tudod kifizetni a megrendelés összegét. A rekesz a bankkártyás fizetés után nyílik. Készpénzes fizetési módra a csomagautomatáknál lehetőség nincs!

Az MPL csomagautomatákról további információt ezen a linken találsz.

A kiszállítás díja MPL csomagautomatához 1.050 Ft, a várható szállítási idő 1-3 munkanap.

3.5. Szállítás Csomagküldő átvevőhelyre

Kérd csomagodat az országszerte már többszáz helyen megtalálható Csomagküldő átvevőhelyek egyikére!

A pénztárnál a szállítási információk megadásánál választhatsz az átvevőhelyek közül. A csomag érkezéséről tájékoztató SMS-t és emailt kapsz, amelyben az átvételhez szükséges jelszót is megadjuk. A csomagot akár már a helyszínen felbonthatod, és ha nem tetszik a termék, azonnal vissza is küldheted nekünk.

A Csomagküldő futárszolgálatról további információt ezen a linken találsz.

A kiszállítás díja Csomagküldő átvevőhelyre 750 Ft, a várható szállítási idő 2-3 munkanap.

3.6. Személyes átvétel

Csomagodat személyesen is átveheted a szigetszentmiklósi Fitt-Lesz Kuckóban (2310 Szigetszentmiklós, Szent Miklós útja 5/D) minden hétköznap 10:00 és 18:00 között. A személyes átvételt csak online bankkártyás vagy átutalásos fizetés esetén választhatod.

A csomag megérkezésekor emailben értesítünk, amelyben az átvételhez szükséges kódot is elküldjük.

A személyes átvétel díjmentes, a várható szállítási idő 1-2 munkanap.

4. Fizetési módok

4.1. Barion online fizetés

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a Barion regisztráció, elég megadnod bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot. A bankkártyád adatait a Barion rendszere kezeli, azok webáruházunkhoz nem jutnak el. Elfogadott kártyatípusok: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express.

A fizetéshez használhatod az előre feltöltött Barion egyenlegedet is, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben email címed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

A szolgáltatásról további információt ezen a linken találsz.

4.2. Banki átutalás

A visszaigazoló email megérkezését követően a megrendelésed értékét banki átutalással is rendezheted. Az ehhez szükséges adatok a következők.

  • Kedvezményezett neve: vectorLAB Kft.
  • Kedvezményezett bankja: Raiffeisen Bank
  • Kedvezményezett számlaszáma: 12023132-01583851-00100008
  • Közlemény: neved, rendelésed száma

A megrendelésed számát a visszaigazoló emailben találod. A csomagot az átutalt összeg jóváírását követően küldjük el.

4.3. Utánvét (készpénz vagy bankkártya, futárnál vagy átvételi ponton)

A megrendelésed értékét a csomag kézhezvételekor tudod kiegyenlíteni készpénzzel vagy bankkártyával az alábbiak szerint.

  • MPL futárnál: készpénzzel, bankkártyával
  • PostaPonton: készpénzzel, a legtöbb helyen bankkártyával is
  • MPL csomagautomatánál: bankkártyával
  • Csomagküldő átvevőhelyen: átvevőhelytől függően

Az utánvét kezelési díja 300 Ft.

5. A megrendelések feldolgozása, teljesítés

Megrendelésedet bármilyen időpontban lehetőséged van leadni, de azok feldolgozását csak munkanapokon kezdjük el. Minden esetben elektronikus úton visszaigazoljuk, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelést.

A webáruházban csak a raktáron lévő termékeket rendelheted meg, ezeket általános esetben 3 munkanapon belül szállítjuk. A beszerzés alatt lévő termékek esetén az info@racedots.hu email címre küldött üzenetben kérhetsz értesítést a raktárra érkezésről.

6. A termékek ára

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát (bruttó árak), azonban nem tartalmazzák a szállítás díját. A megrendelési folyamat során a webáruház jelzi a pontos szállítási díjat. A termékekre a megrendelt mennyiségtől függetlenül csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webáruház felületén részletesen feltüntetjük a termékek nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítünk meg. A termékek adatlapján megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, eltérhetnek a valóságtól.

Nem vállalunk felelősséget a gondosságunk ellenére vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árakért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árakért. Ilyen esetekben nem tudjuk a terméket a webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén telefonon vagy emailben felvesszük veled a kapcsolatot, és felajánljuk a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ezután megrendelheted valós áron a terméket, vagy esetleg elállhatsz a vásárlástól.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, teljes körűen tájékoztatunk az akció részleteiről és annak pontos időtartamáról.

7. Elállási jog, szavatossági és jótállási feltételek

A megrendeléstől való elállási jogról, a szavatossági és jótállási feltételekről az Általános szerződési feltételekben olvashatsz.

8. Hírlevelek

Lehetőséged van feliratkozni rendszeresen küldött, elektronikus hírleveleinkre. A hírlevelek RaceDots termékekhez kapcsolódó információkat, híreket, újdonságokat, ajánlatokat, eseményinformációkat tartalmaznak.

8.1. Feliratkozás módjai
  • Az Hírlevél oldalon található űrlapon
  • A webáruház oldalain a láblécben található űrlapon
  • A webáruház oldalainak böngészése során felugró ablakban található űrlapon
8.2. Leiratkozás módjai
  • A hírlevelek láblécében található leiratkozó link segítségével
  • Az info@racedots.hu email címre küldött üzenetben